نرم افزار حسابداری ووکامرس

همیشه مدیریت موجودی انبار یک فرشگاه اینترنتی در کنار یک فروشگاه فیزیکی، یک معضل بزرگ برای افراد فعال در این حوزه بوده است.

نرم افزار حسابداری ووکامرس، تحولی عظیم در راستای مدیریت راحت تر فروشگاه اینترنتی می باشد. این نرم افزار وابسته به اینترنت نیست و روی ویندوز نصب خواهد شد. می توانید با کمک این نرم افزار، فروش متمرکز و همزمان در کسب و کار فیزیکی و اینترنتی، بدون دردسر را تجربه کنید.

  • رفع تمامی نیاز های مالی و حسابداری کسب و کار
  • نرم افزار حسابداری 3 در 1 ووکامرس (فروش ، انبار داری و حسابداری متمرکز)
  • تنها نرم افزار مدیریت متمرکز انبار ووکامرس و فروشگاه اینترنتی تحت ویندوز
  • بدون نیاز مداوم به اینترنت
  • سرعت بالا و واسط کاربری راحت
  • امنیت فوق العاده بالا و پشتیبانی نرم افزار
  • گزارش گیری‌های منظم و دقیق

تصاویر نرم افزار حسابداری ووکامرس

 قیمت ها و هزینه های نرم افزار حسابداری ووکامرس

استارت اپ اقتصادی

مناسب برای فروشگاه های کوچک
تومان جشنواره 990.000 2 میلیون تومان
  • یک کاربره
  • یک شرکت
  • یک انبار
  • گزارشات فصلی TTMS
  • عملیات پیشرفته مالی و مالیاتی
ارزان ترین

استارت اپ پیشرفته

مناسب برای فروشگاه های متوسط
تومان جشنواره 1.990.000 4 میلیون تومان
  • کاربر نامحدود
  • یک شرکت
  • چند انبار
  • گزارشات فصلی TTMS
  • عملیات پیشرفته مالی و مالیاتی

فروشگاه حرفه ای

مناسب برای فروشگاه های بزرگ
تومان جشنواره 3.990.000 8 میلیون تومان
  • کاربر نامحدود
  • چند شرکت
  • چند انبار
  • گزارشات فصلی TTMS
  • عملیات پیشرفته مالی و مالیاتی

بسته سازمانی

بر اساس نیاز شما
تومان جشنواره 3.990.000 8 میلیون تومان
  • امکانات بسته حرفه ای
  • هر کاربر شبکه 1 میلیون تومان
  • هر شرکت مازاد 1 میلیون تومان
  • امکان سفارشی سازی (با هزینه)
  • هزینه ها مازاد بر قیمت پایه

واحد مشاوره خرید نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری ووکامرس برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

حسابداری زبان هر کسب و کاری است، صاحبان کسب و کار می دانند که تحلیل و بررسی وضعیت فعلیشان فقط با بررسی درآمد و موارد مالی امکان پذیر است. جمع آوری، بررسی، تجزیه و تحلیل داده های مال بدون داشتن یک نرم افزار حسابداری میسر نیست و درصد خطای بالایی خواهد داشت. در نتیجه داشتن یک سیستم حسابداری برای کسب و کارهای کوچک هم ضروری است در غیر این صورت ممکن است در ابتدای راه ضرر زیادی را متحمل شوند.

این نرم افزار در حال حاضر تنها نرم افزار موجود در بازار است که با ووکامرس و سیستم فروشگاه های اینترنتی مبنتی بر ووکامرس سازگار است.

از مزیت های فوق العاده این نرم افزار می توان به سیستم شگفت انگیز مدیریت متمرکز موجودی انبار آن اشاره کرد. اگر شما همزمان فروش فیزیکی و فروش اینترنتی دارید، این نرم افزار بهترین گزینه برای مدیریت موجودی انبار برای فروش فیزیکی و اینترنتی شما می باشد.

ویژگی های نرم افزار حسابداری ووکامرس

مدیریت متمرکز فروشگاه اینترنتی و کسب و کار فیزیکی

به روز رسانی خودکار فروشگاه اینترنتی

به روزرسانی و همگام سازی قیمت و موجودی انبار فیزیکی و انبار فروشگاه اینترنتی فرآیندی حساس ، دقیق و بسیار پر هزینه و زمانبر است. این کار در چهارباغ تنها با یک کلیک به صورت خودکار انجام می پذیرد.
.

مدیریت متمرکز فرآیند های مالی

انبارهای خود را در نقاط مختلف به صورت متمرکز از یک نقطه مدیریت کنید ، نقاط فروش و ایستگاه های کاری در مکان های مختلف را بسته به نیاز همان مکان تنظیم کنید ، به صورت بر خط احاطه کاملی بر عملیات مالی سازمان خود در مناطق و حتی شهرهای مختلف داشته باشید.

کاهش خطای نیروی انسانی

تکیه بر نیروی انسانی در وارد کردن اطلاعات ( مانند قیمت و موجودی انبار ) علاوه بر هزینه بر بودن همواره با خطا همراه است . با خودکارسازی این وظایف می توان خطاهای انسانی را که منجر به نارضایتی مشتریان فروشگاه اینترنتی می شود را کاهش داد.

کاهش هزینه و بهبود عملکرد نیروی انسانی

از دیگر مزایای خودکارسازی فرآیند به روزرسانی قیمت ها و موجودی انبار می توان به صرفه جویی در هزینه ی نیروی انسانی و همچنین افزایش رضیتمندی کارمندان اشاره کرد . عدم استفاده از نیروی انسانی در کارهای حساس ، با دقت بالا و تکرار شونده باعث افزایش رضایتمندی شغلی کارمندان می شود

تنظیم آسان اظهارنامه مالیاتی

با توجه به رویکرد دولت در شفاف سازی فضای کسب و کار به زودی تمامی کسب و کارها ملزم به ارایه اسناد مالی خود می شوند . با چهارباغ می‌توانید بدون نیاز به دانش حسابداری و به سریع ترین شکل اسناد مورد نیاز جهت ارایه به سازمان امور مالیاتی را تهیه و اظهارنامه مالیاتی را تنظیم کنید.

تمرکز بر فعالیت های اصلی

با خودکارسازی و ساده سازی فرآیندهای مالی می توانید زمان بیشتری به فعالیت های اصلی شرکت مانند فروش و بازاریابی اختصاص دهید . بایگانی دیجیتال ضمائم و اسناد ، گزارش های پیشرفته مالی مانند اقلام سودآور و مشتریان پربازده ، ارسال پیامک اطلاع رسانی و تبلیغاتی به مشتریان گوشه ای از این امکانات است.

mobile-navبا ما تماس بگیرید
۰۲۱۱۲۳۴۵۶۷۸۹